أخر الاخبار

"اتجوزت زينب 3 مرات" أحمد حسن يرد على ميلاد ابنته بعد 6 أشهر من الزواج

"اتجوزت زينب 3 مرات" أحمد حسن يرد على ميلاد ابنته بعد 6 أشهر من الزواج

زينب محمد,احمد حسن,احمد حسن و زينب,فرح احمد حسن و زينب,زينب,خونت زينب و زينب خانتنى,مقلب احمد حسن و زينب,اقوى مقلب فى زينب,محمد صلاح,مقالب احمد حسن فى زينب,مقالب,مقلب احمد حسن,شادى سرور,نادر احمد,احمد,سوسن بدر,رمضان 2018,زين القناوي,ليدو,مقلب

عقب  قرار اعتزال "اليوتيوبرز" أحمد حسن وزينب من موقع  السوشيال ميديا وعدم نشرهما فيديوهات مرة أخرى، نشر الثنائي فيديو جديد في أقل من يوم.
كما نشر احمد حسن  فيديو باسم  "حرام عليكم كفاية انتقادات بقا"، ويتجاوز مدته الـ32 دقيقة، بدأ بلقطات قديمة من حفل خطوبتهما

ثم حفل زفافهما ويوم ولادة زينب، ثم مشاهد من قنوات مختلفة تتحدث عنهما وصولا بظهورهما يتحدثان عن سبب نشر هذا الفيديو الجديد وعن الإشاعات التي تعرضا لهما الثنائي.



والجدير بالذكر رد احمد حسن عن أكثر من إشاعة تعرضا لها ولكن أبرزها كانت ولادة وزجته زينب في أقل من 6 أشهر من زواجهما قائلا: "انتشر بوستات كتير لينا ساعة ما زينيب بتخلف إنها خلفت في 6 شهور وفي 5 شهور و7 شهور وعمالين تخوضوا في أعراض كتير عمالين تحاسبونا حاسبوا نفسكم على اللي بتقولوا من غير أي وجه حق".
ايضا أوضح حسن أنه تزوج من زينب منذ شهر أكتوبر من العام الماضي وأنهما أقاما حفل زفاف على "الضيق" وفقا لوصفه في الفيديو شهر نوفمبر من العام الماضي، ثم فرح كبير في شهر ديسمبر الماضي: "اللي انتوا شوفتوا يعني احنا يعتبر اتجوزنا 3 مرات عشان الناس اللي بتزايد على الموضوع زينيب ولدت في أخر 7 واحنا اتجوزنا في 10".


واستمر احمد داخل الفيديو يقوم بحساب الأشهر أمام متابعيه ليثبت أن مضى 9 أشهر بعد زواجهما وولادة زينب: "ما صدقتوا حاجة تزايدوا فيها وجبتوا فيديوهات أننا متجوزين من 6 شهور محدش راجع لأ ما صدقوا ناس تخوض في شرفهم".




وكما تحدث أيضا عن خلع زوجته للحجاب في الخطوبة وحفل الزفاف وأشار إلى أن هناك العديد من الفتيات اللواتي قمن بذلك الفعل من قبل: "زينيب لما قلعت الحجاب إزاي وليه رغم أن كلكم بتقلعوا الحجاب في الجواز والخطوبة ومتنقدوناش على حاجات بتعملوها لا أحمد حسن وزينب هنهزأهم ونهينهم".

وكما نصح المتابعين بعدم تداول الإشاعات الخاطئة وتصديقها حيث إن هناك عدد من الجروبات على موقع فيس بوك الذي تم إنشاءها خصيصا للهجوم عليهما وفقا لوصفه: "مش أي حد يقول حاجة تجروا تشيروا في جروبات مخصوص عشان يتريقوا علينا ويخترعوا إشاعات احنا مش بنقول اننا شيوخ ومش انتوا اللي هتحاسبونا شوفوا نفسكم الأول".


مصدر الخبر
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-