أخر الاخبار

قصة الانتقام دكتور كريم معروف

 قصة الانتقام دكتور كريم معروف


انا دكتور نفسي اسمي كريم معروف جدا وعندي ناس كتير جدا بيجيولي عشان اقدر اساعدهم او اعالجهم وطبعا مش اي حد بيجي لدكتور نفسي يبقي مجنون هبدأ الحكايه علطول ومش هطول عليكو جالي مكالمه من مستشفيي الأمراض العقلية من مدير المستشفى وبيقولي عندنا حاله صعبه جدا هي بنت عندها حاجه و ٢٠ سنه كدا او أكبر لاكن اي يا دكتور كريم مش قادرين عليها (دكتور كريم ) هي الحاله خطيرة للدرجه دي طب تحب اجي اشوفها امتي (مدير المستشفى) حالاااا (دكتور كريم ) طيب انا جاي قفل معايا من هنا.



قصص رعب,قصة رعب,رعب,قصص مرعبة,قصة رعب الانتقام,قصص رعب حقيقية,قصص رعب انيميشن,قصص رعب حدثت بالفعل,رعب احمد يونس,فيلم رعب,رعب انيميشن,قصة,قصص مرعبه,قصص انيميشن رعب,الانتقام,معلمين راديو 9090,قصص الرعب,انيميشن رعب,رعب عالقهوه,رعب حقيقي,سيدة الرعب,رعب المقابر,رعب على القهوه,قصص رعب احمد يونس,قصص رعب بالدارجة,مذيع الرعب,هلاوس الرعب,قصة رعب الديبو,الانتقام المرعب,رعب حدث بالفعل,قصة رعب في الكويت,قصة رعب بالدارجة




 المدير و حاس انه ببالغ الصراحة رحت المستشفى وقبلت المدير رحب بيا جداا وشربنا القهوة وفضل يقول بنت غريبه جدا بتكلم نفسها بليل رديت قولت اي انسانه عندها حاله نفسيه بتكلم نفسها يا دكتور المدير رد وقال منا عارف يا دكتور كريم لاكن دي غريبه انا مش عارف افهمك لا إنت هتشوف بنفسك قولتلو هي اسمها اي البنت دي قالي اسمها (نيره) رحت البنت لقتها أعده ف الاوضه واعده هاديتيه خالص وبتسرح في شعرها وأول ما شفتي قامت وقفت وضحكتلي قولتلها ازيك مردتش عليا واعدت وبتشورلي اني اعد جمبها خدت كرسي واعدت قدمها وقولتلها بيقولو عليكي مشاغبه لاكن في الحقيقه شكلك طيبه وهاديه خالص بحاول اللطف الجو .



وبدأت تتكلم وقاتلي بصوت واطي (نيره) توء توء توء انا مش طيبه أنا دمرت عيلتي كلهاااا استغربت جدا من كلامها وقولتلها طب احكيلي يانيره دمرتي عيلتك أزاي (نيره) انا هقولك بس انا مش مجنونة انا عملت كل ده بمزاجي قولتلها طبعا انتي مش مجنونة ها احكيلي بقا يستي(نيره) انا نيره كنت عايشه مع اهلي احنا بنتين و ولد اخويا الكبير اسمه حمدي و اختي التانيه فرح وانا و ابويا شغال في شركه وامي مبتشتغلش لاكن دايما بابا وماما بيحبو حمدي و فرح ونسيين ان ليهم بنت كمان نيره اللي هوا انااا دايما محدش بيسأل عني كأني مش موجوده ف العيله اصلا اتعب محدش ياعالجني انجح في دراستي محدش يفرحلي لاكن يفرحو و يزعلو لفرح اختي بقي جوايا غل بقيت بغل في كل حاجة ولما حبيت حبيت شخص و خليت السر ده في قلبي بس حكيت لفرح فرح اتجوزت الشخص اللي انا بحبو .



 كنت بحاول امنع الجوازه لحد ماحبسوني في اوضتي سنه كامله كان عندي 20 حتي خلاتي عماتي جدي جدتي مفكروش انهم يساعدوني سابوني في اوضتي سنة كامله كلها عذاب و اخويا يدخل يغتصبني كل ما يكون ليه مزاج و ابويا وامي فين سايبنيي كدااا ابنهم يغتصب بنتهم حتي الجمله محدش يستوعبها ولحد ما جه الدور ان ابويا كمان بيغتصبني طب ليه مشمعنا انا ليه انا اللي حياتي ادمرت وحيات فرح كملت ف سعاده ليه حياتي كلها وحشه ليه انا مبقتش نافعه للجواز او مبقتش نافعه اعيش اصلا فكرت ف الانتحار بس قولت مش هتبقا دنيا واخره انا هنتقم هنتقم من كل واحد فيهم واحد واحد وكل واحد بدورو فضلت افكر انتقم ازاي ازاي لحد وانا بفكر لقيت خيال جري من قدامي خوفت جدا ولاكن اتجهت مكنتش لاقيه انتقام وانا جوا الاوضه كدا ومحبوسه طفيت النور واعدت ف الظلمة رحت أعدت قدام المرايه وبفكر نورت نور ضعيف ومركزه اوي ف المرايه ومتنحه وبتفرج علي نفسي ف المراية حسيت ان عيني بتتحرك جوا المرايه وببتسم لاكني مخوفتش نهائي رفعت ايدي الشمال عشان اشوف هتحرك جوا المرايه لاكني مبتحركش بدأت اتكلم واقول انتي مين لقيت امي دخلت عليا صوتت من الخضه لما فتحت الباب بقوه و لقتها يوديني اكل و وبتبصلي بقرف وخرجت بصيت تاني ف المرايه و بحاول اخليها تيجي تاني لاكنها اختفت ولاكن تاني يوم عملت كدا تاني أعدت قدام المرايه ولحد ما حسيت ان اللي ف المرايه مش ااناا قالتلي كلمه واختفت قالتلي طلامس واحضروا واختفت خوفت .



 من صوتها و رميت نفسي ع السرير ونزلت تحت الغطا قولت لا لا طلامس اي لا انا كده هكفر بالله لا اعوذ بالله من الشيطان الرجيم لقيت صوت جمبي بيقول انتقااام صرخت وكتمت بوقي وقولت ف سري شكل اعدتي ف الاوضه والضلمه خالاهم عايشين معايا ونمت وانا مرعوبة تاني يوم صحيت ومعملتش طلاسم ولا حاجة وكنت بحاول انسي لحد ما حصل حاجة غيرت رأيي لقيت ابويا وامي واخويا داخلين ولقيت امي بتجبني من شعري وبتربطني قولتلها انتو بتعذبوني ليييه ليههه ابويا بنكرهك جيتي غلطه بنكرهك يارتني موتكك قبل من اول ما جيتي علي الدنيا ولقيت اخويا كان ف ايدو مايه سخنه رماها علي رجلي فضلت أصرخ أصرخ و ابويا و اخويا يضربو فيا كأني واحدة من الشارع يعقل أهل يعملو كدا في بنتهم اللي من دمهم و اغتصبوني وامي واقفه مبتعملش حاجة وخرجو بعد ما عذبوني و سمعتهم بيقولو فرح حامل وفرحنين ببص ع نفسي في المرايه وماشيه بذحف مش قادره اقف وبصيت لنفسي ف المرايه وانا يتسند انا بقيت بنت بشعه وجالي انهيار إنهيار وقولت بأعلي صوت عندي انتقاااااااااااااااااااام احضرووووووووو والنور قطع،،،،






النور قطع قومت جبت شمعه وحطتها قدام المرايه وفضلت استمر وانا بعيط ومنهاره انتقااام احضروووو احضروووووووو حسيت اني مش لوحدي ف الاوضه حاسه بحركه غرييه في الاوضه مسكت الشمعه رحت فاتحه كشاف وببص في الاوضه لقيت الاوضه كلها بقت اشخاص طويلة لونهم اسود عينهم بيضه وكأنهم محروقين ضوافرهم زي الحيوانات والاوضه كلها من الاشخاص دي انا خوفت بس جمدت قلبي وقولتلهم عايزه الإنتقام انتقامي منهم لاكنهم مش بيردو فضلت ازعق واصوت واخبط في الأرض بأيدي ورجلي وانا أعده ع الارض لحد ما لقتهم كلهم بيقربو مني حسيت حد بيقولي انتقام في ودني بصيت وراياا ده انا اللي بشوفها في المرايه يعني ده قريني جاي علي شكلي قالتلي بغضب سوف ننتقم ضحكت ضحكه انتصار ولقيت الاشخاص دي بدأت تتكلم وتقول كلام مش مفهوم بس لساني لساني بيقول معاهم والنور جه واختفو حسيت ان جه وقت انتصاري عليهم و وقت .


اعرف سر سبب تعذيبي من اهلي لقيت اخويا دخل عليا بيقولي اي انتقام اللي بتقوليها دي انتي فاكره نفسك هتنتقمي مننا ولا اي ده لو خليتك تعيشي اصلا مردتش عليه ولقيت شخص من اللي انا شوفتهم واقف وراه وبيبصلو بصه غضب شديد حمدي مشي ولاكن مشفش وكأن ده انا بس اللي شايفاه نمت وانا مطمنه اني هاخد حقي منهم واحد واحد وتاني يوم ابتدا الانتقام من اول واحده فرح حكلكو اللي حصل لفرح بالظبط فرح بحضر الفطار وطبعا مبسوطه بأبنها اللي في بطنها من الشخص الوحيد اللي حبيتو (فرح) يلا انا حضرت الفطار جوزها اعد جمبها وبيفطر لاكن هي مش طيقااه حاسه نفسها كرهااه مش عايزه تعيش مع الراجل ده وفي حاجة عماله تزن في ودنها تزن و تزن انتي عايشه مع الراجل ده ازاي مبقاش يحبك سبيه سبيه أحسن فرح قامت صرخت وهما بيفطرو جوزها فرح مالك في اي فرح بدأت تضرب نفسها ف بطنها تضرب اكتر لحد ما سقطت جوزها وداها المستشفى بس كانت خلاص سقطت واما فاقت ناسيه كل حاجه و اتهمت جوزها انو هوا اللي قتل ابنها ولما رجعت البيت ومطلقتش بدأ الانتقام يبقي كلو شر اكتر من الاول و في يوم جالي الاشخاص دي تاني ولقتهم بيلفو حواليا بيقولو كلام انا مش فاهماا و سمعتهم مرعب لحد ما طلعتلي البنت اللي بشوفها قريني اللي بيطلع علي شكلي ولقيت لساني عمال يقول( هرين) بأستمرار بأستمرار ده ده عكس اسمي نيره هرين و نطتت عليا حسيت ان في حاجه بتدخل جوايا وانا بتوجع ولكني فقدت الوعي وصحيت لقيتني في بيت فرح .



بس انا معرفش بيتها لأن كانو منعني ان اروح هناك وطبعا انتو عارفين السبب ليه بس حسيت حاجه جوايا بتقولي ان ده بيت فرح حسيت ان دي فرصتي بس حركتي وطريقه كلامي كانت كأن حد بيتحكم فيها و في اليوم ده كانت فرح نايمه هي وجوزها صحيت فرح من النوم عشان تشرب معرفش عرفت منين بس عرفت رحت وقفت قدامها وبصتلها ببرأه وقولتلها خدي اشربي يا أختي فرح كأن لسنها مشلول مش عارف تتكلم وبدأت تصرخ هجمت عليها و أعدت فوقياا وبدأ اقولها دمرتيني و جه دورككك وبدأت اضربها وهي تصرخ وانا اخنق فيها واصرخ وهي بتعافر سبتها و وقفت قدامها وبضحك وبضحك بصوت شرير جدا ولقيت الاشخاص بقو حواليا وهي عماله تصرخ وتصوت وتصحي في جوزها بس جوزها مبيصحاش بدأت اغنلها( اختي يا أختي يا أختي ياللي موتك علي ايدي يا اختي) و بدأت اضحك وخرجت من الاوضه مع الاشخاص اللي بقت أصحابي .



 ولفو حواليا بسرعه جدا لقيت نفسي رجعت اوضتي ووقفت قدام مرايتي وبدأت اسرح في شعري واضحك وكنت اول مره احس اني مبسوطه بس جه وقت اعرف سبب تعذيبي من اهلي سمعتهم بيتكلمو من جوز فرح وحكلهم وطبعا كنت عارفه اللي هيحصل هيدخلولي دلوقتي وفعلا اللي مفروض امي دخلتلي وقالتلي إنت عملتي اي في بنتي و جايه تضربني حسيت بقوه فيا وزقتها جامد وقعت علي الارض أعدت قدمها وقولتلها بتعذبوني ليه قالتلي بنكرهك قولتلها وانا بكرهكو بس اي السبب مكنتش راضيه تحكي خنقتها جامد وقالتلي هحكي هحكي قالتلي انا كنت متجوزه قبل ابوكي وانتي وخلفتك وابوكي كان بيعذبني كان مجنون كان بيموتني كل يوم من الضرب ولما وخلفتك كرهتك لأنك منو ولما اتجوزت( علي)اللي هوا المفروض اللي انتي تعرفي انو ابوكي قرر انه يسيبك وميقتلكيش وحملت منه وجبت فرح انتي المفروض تكوني أكبر من فرح بس احنا صغرناكي سنه ومقولنلكيش علشان كنت باخد حقي من ابوكي منك لأنو كان بيحبك اوي وانا بكرهك كان عندك لسه سنه قتلت ابوكي واتخلصت منو واخد حقي منك إنتي سبتها وكان كلامها جالي زي الصدمة وكلامها وجع قلبي اكتر وقالتلي انتي فعلا بنت ابوكي وخرجت كنت هتجنن معقوله .



 اللي سمعتو يعني بتعذبني علشان تنتقم من ابويا اللي انا ماعرفهوش يعني اي يعني اللي بيغتصبني ده جوز امي مش ابويا يعني اي انا مين انا بنت مين انا مين انا مين يعني دول أخواتي من آلام بس بس دول اصلا مش أهل انا ازاي بقول عليهم أخواتي انا مين انا حاسه اني مش عارفني اللي اعرفو اني لازم اكمل انتقامي لسه انتقامي من فرح مخلصش وندهت بصوت عالي وقولت(هرررررررررررررررررررررررررين)




 الجزأ التالت



و بدأت اقول هريييييبييين هرييييييييييين احضرووو وبدأت اخبط ع المرايه لقتهم ورايا قولتلهم عايز انتقام شديدددد هرين بدأت تتكلم وتقول نحن ننفز الأوامر و اختفو بدأت اضحك و أغني اختي يا اختي موتك علي ايدي يا اختي علي ايديييي اناااااااااا .


(تاني يوم) مفيش حاجه بتحصل أعده مستنياهم يظهرو لاكن محدش بيظهر الساعه جت 12 والنور اطفاا قومت وقولت هرين هرين وعملو نفس اللي حصل معايا ودخلت جوايا هرين وانا بتوجع وفقدت الوعي وبقيت في بيت(فرح) تاني لاكن المرادي كنت شايفه فرح وهي مش شايفاني لقيت جوزها هينام وقفت قدامو و فضلت أعده جمبو و ببصلو لاكن هوا مش شايفني حطيت ايدي علي وشه رحت بكل غل خربشتو في وشه وشه بقا كل دم صرخ وقام بيبص علي نفسه ع المرايه و مصدوم وبيصرخ وقفت وراه وبدأت احط ايدي الإتنين علي وشه و فضلت اخربش اخربش فيه واعضو من كل جسمه وفضلت اصرخ وهوا يصرخ انا قطعت جلده من ضوافري وسناني ضوافري زي الحيوانات اغم عليه سبتو ودخلت اشوف فرح لقتها بتاخد دوش رحت دخلت تاني لجوزها و خليت الاشخاص .


 دول يحطووه (ياسر جوز فرح ) علي السرير وغطيتو معرفش عملت كدا ليه فيه بس حسيت اني كرهتو خرجت فرح و كانت بتسرح شعرها رحت ماسكه مقص وعماله اقص ف شعرها وهي مش واخده بالها حطيت ايدي التانيه علي شعرها وفضلت احرك إيدي يبطئ ع راسها كان جسمها بيقشعر رحت قصيت شعرها كله مره واحده فضلت تصوت واعدت علي الارض وماسكه ف شعرها وعماله تنده يا ياسر يا ياسر وانا أعده بتفرج راحت لما شعرها في كيس وهي ومنهاره وحطته في الدرج و حطت راسها علي المخده وبتعيط رحت عند الابجوره وبدأت اطفيها وافتحها اطفيها وافتحها قامت فرح اعوذ بالله من الشيطان الرجيم اعوذ بالله من الشيطان الرجيم رحت شديت من عليها الغطا اتفزعت قومت جيت عند ودنها وقولتلها اختي يا اختي موتك علي ايدي مييين بهمس براحه ردت بخوف و هي مرعوبه ومش قادره تنطق قالت ننييررره سكت ومعملتش حاجه تاني راحت نازله تحت الغطا و خلتها تنام وبصيت علي ياسر لقيت.


لسه فيه الروح جت علي الساعه 3 رحت نزلت تحت السرير وبدأت اخبطلها علي السرير صحيت وعماله تقول اعوذ بالله من الشيطان الرجيم رحت طلعت راسي من تحت السرير وقولتلها انا مش جن انا اختك جالها صرعه وقامت من ع السرير تجري رحت مسكت رجليها و وقعتها علي وشها فضلت تعافر عشان اسبها لاكن كان جوايا قوه غريبه وشيلت الغطا من علي جوزها كان عايش بيطلع في الروح خلاص صرخت اول ما شافته ياسر وبدأت اشدهم هما الإتنين ناحيه الحمام أصحابي منا خلاص مش هقول اشخاص دول بقو صحابي لقيت البانيو مليان علي اخرو و اخدت المقص من الحمام وقولتلها اقتليه فضلت تصرخ وتقولي لااا مستحيل يا مريضه قولتلها تموتيه ولا تموتي انتي قالتلي لا خلاص هاتي المقص خدت المقص جايه تغدر بيا انا وتقتلتي هرين طلعت ومسكت اديها جلدهاا اتحرق وعماله تصرخ بصوت عالي جدا وخدت المقص و قتلت جوزها فضلت تضرب فيه تضرب بالمقص وتصرخ وتعيط ورمت المقص.




 وقالتلي عملت اللي قولتي عليه سبيني بقا قولتلها هسيبك هاتي ايدك اقومك و همشي كانت خايفه قولتلها متخافيش ادتني اديها واديها غرقانه دم عصيت اديها و قطعت صوابعها بسناني كنت عامله زي الكلب ساعتها وفضلت تصوت جامد جامد اوي اوي جامد ورحت زقتها في البانيو و بكل قوتي غرفتها وماتت هرين وقفت قدامي وبنضحك لبعض ضحكه انتصارنا لفوو حواليا عشان ارجع بقا صحيت لقيت نفسي نايمه علي السرير بتاعي وسمعت صوت صويت انا طبعا عارفه السبب وقولت في سري متقلقيش دورك جاي قريب جدا و وقفت قدام المرايه وقلت هرين هل انتي مستعده للأنتقام القادم(هرين) انا دائما مستعدة يا سيدتي.





الجزء الرابع ( الانتقام)


انتقامي المره دي هي أبشع طبعا كان عزا اختي اللي انا قتلتها المره دي امي دخلت عليا وقالتلي انتي مش لابسه اسود لييه اختك ماتت اكيد انتي فرحانه في موت اختك بس ليكي يوم قولتلها بصوت مخيف(مش يمكن انتي اللي دورك قرب) ردت عليا بعد الشر انشالله انتي قولتلها فرح ماتت ازاي قالتلي ملكيش دعوة انتي ليكي انك تفضلي ساكته ومسمعش صوتك سبتها وتتكلم وغنيت(امي يا امي انتي.



 القادمه يا امي) قالتلي اخرسي وحسابك معايا لما العزا يخلص وخرجت وقفلت الباب قولت في سري ده لو لحقتي تعيشي لحد ما العزا يخلص واعدت اسرح في شعري وافكر يا تري انتقم المره دي ازاي (دكتور كريم) طب انا لازم امشي دلوقتي الساعه بقت 10 بليل (نيره) لو خرجت من هنا مش هحكي تاني مش كدا هريين (دكتور كريم) هرين هرين اي هي موجودة(نيره) طبعااااا موجوده دي أعده وراك المهم اكمل الحكايه ولا كفايه عليك لحد هنا (دكتور) لا لا كملي بس هي هرين هتأذيني(نيره) متخفش يا دكتور قوي قلبك احنا.



 بنأذي اللي بيأذينا بس يلا هكملك فكرت انتقم ازاي ازاي جه في دماغي انتقم منهم مره واحده اخويا و جوز امي وامي هخلص منهم مره واحده وقولت هرييييين احضرووووو و طبعا انتو عارفين اي اللي بيحصل كل مره و صحيت لقيت نفسي خرجت برا الاوضه وبقيت في البيت وهما بردو مش شايفني لقيت امي بتعيط وعماله تلطم وتقول اه يابنتيي ياحبيبتي خدوكي منييي وطبعا هما بلغو البوليس طبعا عايزين يعرفو مين اللي عمل كدا في بنتهم العزا خلص والناس مشيت وطبعا المفروض هيجو بكرا يكملو العزا امي دخلت اوضتها واخويا بيعيط في حضنها وجوز امي اعد بيعيط بصيت لأمي وهي واخده اخويا في حضنها كان نفسي اجرب حضن آلام بس فجأه اتحولت والغل زاد في قلبي اخويا قام اخويا و رايح اوضته دخلت ورااه وقولت ابتدي بيه الاول لقيتو نام علي السرير وبيغمض عينه رحت عند ودنه وقولتلو بهمس إنت القاااادم قام اتفزع ضحكت ضحكه اشرار بيجري علي باب الاوضه عايز يجري قولتلو توء توء توء في راجل بيهرب و خليت صحابي بيظهرو صرخ وجاله صرعه وعمال يقول اللحقوني يا بابا يا بابا رحت عندو وظهرت وقولتلو في راجل بردو بيقول يا بابا ويبقي عيل كدا حطيت ايدي وبخنقو و قولت بأعلي صوت عندي هريييييييييييييييييين .



 انتقمي إليييييي ظهرت هرين بس مش بشكلي ظهرت وكان شكلها ست شعرها طويل جدا ومحطوط علي وشها و كانت من غير لبس بجسمها وبوقها مفتوح وسنانها طالعه لبرا وبطلع صوت زي الكلب وبوقها بينزل منه دم وبتمشي زي القرود و ضوافرر الحيوانات بتمشي علي ضوافرها لاكني مخوفتش منها أبدا حمدي كان خلاص قلبو هيقف وبيقولي ارحميني ارحميني وبيعيط ضحكت ضحكه استهزاء و واحد من الاشخاص اداني مايه سخنه رمتها عليه ببطئ عشان يتعذب وقولتلو كنت بتحرقني وجه دوركككككك قالي ارحميني وبيصوت قولتلو وانت مرحمتنييش ليييييييييه هريييييييييين اهجمييييييييي هجمت هرين زي الأسد المفترس وبدأت تأكل في جلده و قطعت ايدو ورمتها وبتاكل فيه زي الأسد اللي بيصطاد حيوان وفصلت رقبته علي جسمه أعدت علي الارض والاوضه غرقانه دم من الدم وحطيتو كلو علي وشي وعلي جسمي بقيت لوني احمر والدم بينقط مني وخدت رأس اخويا واديه المقطعوين وخرجت علي الاوضه اللي فيها جوز امي وامي و هرين وصحابي معايا فتحت الباب و حطيت ايدي علي وش امي غرقت وشها بالدم صحيت تصوت و جوز امي صحي اتغض منها وقالها اي ده قومي اغسلي وشك قام يساعدها تدخل الحمام دخلت رحت حطالها راس حمدي في الحوض شافته.



 اغم عليها وجوز امي بيصرخ ويقول ابني ابني و بيجري علي اوضه حمدي وقفتله قدام الباب ومسكت ايد حمدي المقطوعه وبشورلو بيها وقولتلو أهلا جوز امي تحب ابتدي بيك ولا بمراتك صرخ و بيجري علي باب الشقه صرخت بصوت عالي حيطان الشقه كلها بقت دم الصاله بقت عباره عن الاشخاص دي بقو كتير كتير جدااا ملهمش عدد امي فاقت لفت المنظر ده فضلت تصوت وجريت علي جوزها لقيت الاشخاص بدأو بيقولو كلام لقيت الارض بتتشق وبيطلع منها اشخاص زياده وامي وجوز امي سبيناااا ارحمينااا ارجوكي يا نيره ارجوكي هرين مسكت إيدي جامد و وبتبصلي بغضب وعضتني بقوووه وانا عماله أصرخ أصرخ .








 الجزء الخامس (والاخير)





و فضلت أصرخ أصرخ ايدااا؟ انا تحولت لشكل هرين؟ انا بقيت زيها نفس الوصف اللي وصفتهولكو بدأت امشي زيها زي القرد وماشيه ناحيه امي وجوزها وهما عندهم صدمه مابيتكلموش هما بس بيحركو عنيهم ناحيتي طلعت لساني اللي زي لسان التعبان وبحط لساني علي ودن امي وهي وبطلع صوت عضتها من ودنها زي المفترسه وهي تصرخ تصرخ هرين هجمت عليها وقطعت لسان امي وبدأت اللف حوالين جوزها وبيقولي بصوت في كسره ارجوكي يانيره انتي بنتي لاكن امي وجوزها لا مش هقتلهم لا دول عايزين يعيشو في عذاب زي ما عذبوني ايدااا ده اي اللي بيحصل اي ده في ايه الارض بتتشق الحيطه بتتكسر بقت لونها اسود و بدأت تتهزز زي الزلزال و هرين واقفه والاشخاص في منتهي الثبات لقيت اشخاااص اكتر واكتر ولو بسرعه رهيبه حوالين امي وجوزها وبيصوتو (تخيلو المنظر) انا وقفت بعيد شايفاهم بيشدو امي وجوزها جوزها بيصرخ وامي مش عارفه تصوت و هرين قالت بصوت عالي (ادخلوهمم إلي سجاااااااااااااااني) .



ادخلوهمم ادخلوهمم ادخلوهم ادخلووووووووووووووووووووهم الارض اتفتح وبقت بيطلع منها ناااااااار جهنم اسود اسود و هرين لسه مستمره ادخلووووووووووووووهم ادخلوهمممممممممممم جوز امي يصرخخخخ يصرخخخخخخ وامي بتعاافررررر و هرين بتقول ادخلوهم لللعذذذذذذذااااااب احضرووو جرحوووووووووووووود واحضرو جرحووووووووووووووود وفعلا حضرت جرحوود والكل سكت اول ما حضر جرحود ده شكلو بشع شكلو لونو اسود وماشي بيعرج وبعين واحده وايد واحده عينة بيضه تماماا وراح ناحيه امي وجوزها جوز امي قال اعوذ بالله من الشيطان الرجيم أعوذ بالله من الشيطان الرجيم اول ما قال كدا هجم عليه هجم وخدت ونزلو تحت في الجهنم والأرض بدأت تتقفل تاني حسيت بخبطه في راسي اغم عليا صحيت لقيت نفسي هنا في مستشفي الأمراض العاقليه هرين قالتلي ان بعد ما اغم عليا خلاتي جم ولاقوني واتهموني اني بقتل في عيلتي زي ما امي كانت بتقول وجبوني هنا هوا صحيح اتهمهم ليا صح بس عواقبهم هتبقي سيئه جدا (دكتور كريم ) يعني اي انتي لسه هتكملي الانتقام(نيره) طبعاااااااااا هما بيتعقبو دلوقتي بس مش مني من اصحاااااابي (دكتور كريم ) ازاي قوليلي (نيره) خلاتي شبهه اتجننو وقريب جدا هيبقو مكاني هنا وانا هنزل تحت (دكتور كريم ) يعني اي يعني اي هتنزلي تحت (نيره) بكره هتعرف ويلا انت عرفت كل حاجه دلوقتي تقدر تمشي.



(دكتور كريم) وانا ماشي وخلاص تفتح الباب (نيره) كررررررررررررررررريم بصيت ورايا ناحيه نيره لقتها في وشي وقعت علي الارض من الخضه وقالتلي لو قولت حاجه عن اللي انا حكتها ليك هقلب عليك وتخيل نيره و هرين يقلبو عليك و هقلب عليك ميرك قولتلها مين مين ميرك قالتلي اقلب الحروف هتفهم ورجعت مكانها قومت خرجت خرجت لقيت الدكتور هااا يا دكتور بقالك 5 ساعات جوا قولتلو لا لا مفيش مردتش تتكلم قالي آمال كنت بتعمل اي بقالك 5 ساعات مشيت وسبتو وقررت اني انسا حكاية نيره روحت و نمت علي السرير صحيت علي همس( كريييييييم) قومت اتفزعت لقيت نيره أعده قدامي وقاتلي انا ماشيه نازله لتحت قولتلها انتي جيتي هنا ازاي و نازله ليه ردت عليا وقالت بعد كل اللي حكتهولك وبتقولي جيتي هنا ازاي ده انتي غبي و علي سؤال انتي نازله لفين نازله لمملكه هرين هعيش حياتي اللي معشتهاش احسنلك تنساني وتنسا حكياتي بس متناس اني لما بزعل بأذي ايااك تزعلني وتتكلم عني الوداع يا صديق الاسرار واختفت رنيت علي مدير المستشفى وقالي أنها فعلا اختفت ومش لاقينها وفعلا عملت زي ما هيا طلبت و نسيتها خالص وعشت حياتي بعدها لاكني منستش نيره و هرين وانتقامها.



وعشت حياتي بعدها وفتحت مستشفيي الأمراض العقلية لاكن كان عندي كذا مريضه أبشع من حكاية نيره.


(النهايه)




تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-