القائمة الرئيسية

الصفحات

اهم الاخبار

أحمد سعد: "مش هتجوز تاني على السوشيال".. وزوجتي القادمة مختلفة (فيديو)

ريم البارودي,سمية الخشاب,احمد سعد,ريم البارودى,احمد سعد وسمية الخشاب,سمية الخشاب واحمد سعد,أحمد سعد,احمد سعد وريم البارودي,احمد سعد وسميه الخشاب,احمد سعد وريم البارودى,طلاق سمية الخشاب,تعليق ريم البارودى,طلاق احمد سعد من سمية الخشاب


أحمد سعد: "مش هتجوز تاني على السوشيال".. وزوجتي القادمة مختلفة (فيديو)



علق النجم أحمد سعد، على فشل تجربة زواجه من سمية الخشاب وريم البارودي، معقبًا: "طلعت غلط في حاجات كتير جدًا، وقد كان المفترض اهتم بحياتي وشغلي أكتر"، لافتًا على أن معجبيه سيرى منه الإهتمام في الطرب لاغير  خلال الفترة القادمة.







واستكمل أثناء حواره لبرنامج "ترندينج"، المذاع علي قناة "إم بي سي 4"، أنه كان حزين جدا عقب صدور حكم بحبس طليقته الممثلة سمية الخشاب، لفترة 3 سنين في مسألة شيك من دون رصيد، معقبًا: "أياً كان عمري ما هحب أنها تتأذى؛ لأن كان فيه بينا عشرة، حتى إذا ليا حاجة هنحلها، والحمد لله قعدنا وحلناها.. وعمري ما كنت أعلم ابدًا إنها هتحدد جلسة وهتاخد حكم.. أنا مليت من الشأن اللي بينا وقلت لسمية شوفي إنتي عايزة إيه ونخلصه".






وأشار أحمد سعد: على أن فشله في تجربتي الزواج من سمية الخشاب وريم البارودي لم تصبه بعقدة من الزواج، مضيفًا: "عقد مش متعقد.. بس مش هتجوز بقى على التواصل الاجتماعي والموضوع هيكون بره السوشيال، وزوجتي المقبلة مختلفة".
reaction:

تعليقات