القائمة الرئيسية

الصفحات

اهم الاخبار

تسجيل | مكالمة مسربة تكشف سر الـ ثلاثين مليون دولار وتمويلات قنوات الإرهاب.. محمد ناصر: أيمن نور مختل عقليا

أيمن نور,السيسي,الثورة,مصر,قناة الشرق,البرلمان,برنامج سياسي,اخبار مصر,السعودية,سياسة,قناة أيمن نور,اخر الاخبار,محمد مرسي,معتز مطر,العراق,يوتيوب,اخبار سياسية,دائرة ايمن نور,ايمن نور,تلفزيون,الاخوان,الارهاب,سيدة أيمن نور,الاخوان المسلمين,مجلس النواب

تسجيل | مكالمة مسربة تكشف سر الـ ثلاثين مليون دولار وتمويلات قنوات الإرهاب.. محمد ناصر: أيمن نور مختل عقليا

تبادل رواد منصات التواصل الالكترونية مكالمة تليفونية بين الإعلامي الإخواني الهارب محمد ناصر، ومجهول، تطرق الطرفان أثناءها إلى المحادثة عن أيمن نور الهارب، والتمويلات التي تتلقاها القنوات الإخوانية بتركيا في مقابل مهاجمتها لمصر.





ووصف محمد ناصر، أيمن نور بـ"المختل عقليًا"، لكن المجهول بادره بالقول: "لا هوا عارف هوا بيعمل إيه كويس".

وتحدث ناصر، إن القناة الإخوانية التي يعمل بها تتلقى مبالغ ماليةًا كبيرة في مقابل ما تقوم به من نشر وإشاعة الأخبار الكاذبة إزاء مصر، قائلًا: القناة بتاخد فلوس كويس أوي أوي أوي .. يقصد حكاية الثلاثين مليون دولار دي ولا حاجة.. والقناة شوية حرامية، فإنت عايز القناة تاخد دولارات وإحنا بناخد هئ".


وأثناء المكالمة التليفونية اتفق الطرفان على اجتماع يجمعهما بشخصية لم يذكر اسمها، إلا أن الطرف المجهول بادره بوجوب أن ينتج ذلك صنف من المواءمة مع الضيف قائلا: إحنا هنتقابل الساعة 8.. وإحنا هنقدرك كويس بس في حواجز المعقول.. بس مش عايزك تنشف دماغك.. عايزك تلطف الجو مع الراجل؛ لأن القعدة بتاعة إمبارح عند منتصف الليل مكانتش كويسة".

فبادره محمد ناصر بالقول: "بالكلمتين إللي اتقالوا بالليل أنا محتمل أبيعه على الهوا واللي يحصل يحصل".

مصدر الخبر
reaction:

تعليقات